Ah, fredag! =)

Äntligen! Trodde jag skulle avlida av trötthet imorse, men då säger Jimpan: "Men idag äre fredag!" Yes! Fan vad härligt =) Den första lediga helgen på ett bra tag =) Hade körlektion idag, gick galant =D Haha, det kändes bra iallafall. Sen tillbaka till skolan, jalla i oss lite mat och skyndade till kvart i tolv bussen. Jag och Malin, jag har förlåtit henne nu ;) Jag kan inte hålla en grudge.
Sen in på H&M, köpte min bikini (yey!), sen iväg till bussen och homeover. Och nu så har jag suttit och pillat med mina kalendrar, haha. Jag hittade min lilla som möjligtvis får plats i lill-väskan, så jag blev tvungen att föra över viktiga datum från den stora till den lilla. Viktiga datum såsom; körlektioner, halkbana, Grekland, uppkörning, festivaler, studenten osv. (Inte nödvändigtvis i den ordningen). Och nu har jag ont i ryggen. Hmm.
Sorterade lite tvätt, städa en sväng. Oh, jag är så duktig. =)
Ska troligtvis på g-festen ikväll, det kommer ju att vara min sista! Så då måste jag ju gå! ;D

Men nu å, måste köpa mjölk och äta mat.

Hej! =)

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback