Tisdag

Ja, tisdagen har spenderats ute i solen faktiskt =D Jag pallrade mitt sjuka jag ut och gick en sväng. Sen åkte jag med mor ned till Sörfjärden och då gick jag ner till stranden en sväng. Det är fan min fristad! Det är så himla härligt där nere! Lungt och skönt och vackert. Lika i Norrfjärden också. Uppväxtuppäxt. =) Och mormor hade bakat semlor. Det var gott.
Sen nu har jag hämtat ännu ett paket på Q8 -men denna gång betalade jag kontant! Jag var dit i fredags också och betalade med kortet 725:- Sen när jag kom hem så hade jag 0 kronor på kortet. Konstigt tänkte jag, eftersom jag skulle ha haft ca 25 kr till. Menmen, så jag förde över studiebidraget till det kontot och då försvann 700 spänn! WTF!? Då sa Jimmie att det hade blivit så flera gånger för honom när han handlat på Q8, och att det skulle ta typ några dagar innan det skulle komma tillbaka. Ok, tänkte jag. Ok. Jag väntar till på måndag. Måndagen kom - inga pengar! Arrg! Jag fick syk och ringde Q8 för att höra vad problemet var, samtalet lät ungefär såhär: Jag "Hej, jag var och betalade och hämtade ett paket i fredags för 725 kronor och nu är det så att ni har dragit det två gånger från mitt kort."  Han svarade "Nej." 
Va?! Liksom. Jag trodde han menade typ "Nej, men vad säger du? Det här måste vi fixa!" Men efter en stund sa han: "Nej, det tror jag inte."  Ööööh? Är du hjärndöd eller vad är det frågan om? Jag svarade "Ehrm, joo. Ni har dragit det två gånger." Varför skulle jag annars ringa ditt päronhuvve till varelse. "Men då måste banken ha gjort fel blablabla" Så jag får nu vänta tills imorgon då (tre bankdagar) och annars får jag ringa banken för då är det tydligen dom som ska fixa det. Gaaah!! Jag hade god lust att skälla huvet av han och skrika att jag vet att det är du som har gjort fel för du har gjort fel med många andra också och ni har så pissigt dåliga grejer!! Men då skulle han väl gå sönder den bräcklige lille fan. Suck. All I'm sayin' is handla inte med kort på OkQ8 i Gnarsp, då ser jag er som förrädare. ;)

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

Bra att veta =)

2008-03-04 @ 21:12:41
URL: http://theresesilen.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback