Måndagmorgon(!)

Fuck. Det var ju idag jag inte hade behövt åka in såhär tidigt! Det var ju ingen franska för mig. Men, trött som en jävla gnu, masade jag mig ur sängen imorse utan att tänka. Fan såhär trött har jag inte varit på länge. Jaja, jag kan ju iallafall försöka komma ikapp på franskan nu då en stund...
Satt uppe inatt och kollade på Fight Club <3. Haha, hatar även att någon idiot föstörde den filmen för mig förut genom att säga vad "twisten" var. Eller ja, förstöra och förstöra, den är ju bra iallafall. =D
Ne, nu ska man väl plugga lite. Känn pepp! ;D
Oooo

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: monie

fett söto på dom där bilderna är uppe!! maao

jag har redan skrivit två blogginlägg inom loppet av 7 timmar! hohoho

2008-03-18 @ 01:47:27
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback