Jaopp

Ja, var ska jag börja. Haha, kan ju berätta att jag åkte taxi hem i torsdags :D Skulle åka buss men då bussen stannade sa han att det var fullt och vi fick inte åka med. Nehe? Kommer det någon extrabuss då? Frågade jag. "Nja, det vet jag inte." Va? Han ringde till någon och sen sa han "Ja, ni får vänta här och se, nu måste jag åka." Och innan jag hade uppfattat vad han sa så stängde han igen bussdörren och åkte. Wtf?! Stod jag och såg ut som ett frågetecken. "Sådär får han inte göra!" Utbrast jag. Sen stod jag + fem till och undrade vad som hade hänt. Alla blev sura och stod och mummlade elakheter för sig själv och klagade högt också. Vad? Tänkte jag då, det är väl bara att ringa till x-trafik? Så jag ringde men dom svarade inte. Så jag gav väl upp då. Men klagandet fortatte och jag insåg att jag inte kom hem till Gnarp med 30:an och jag skulle ju färdigställa panofskyanalysen. Så jag ringde igen men det bara tutade i luren. Men jag väntade, och efter ca tjugo-trettio tut så svarade en kvinna. Ja, hej. Sa jag och förklarade hur läget var. "Ja, vi hörde att bussen var full." Jaha? Dom visste att vi stod där men tänkte inte göra något åt det? Fyfan. Så hon skickade en taxi och jag var dagens hjälte! =D

I fredags. Fy fan. Jag och Jimpan gick till Pär och Nathalie (och Linus :D ) Sen åkte vi till Marcus och det är typ det sista jag minns. Fy faan. Jag skulle inte ens dricka, hade inga planer alls på det, och så blev jag dragen som en jävla häst. (En jävla häst? Haha). Och jag tappade min ring! :( Vi åkte någonstans men jag minns inte och Jimmie var inte ens med för han hade redan somnar på toan. Hahaha! Sen vaknade jag lördag morgon bakom Jimmie i Marcus soffa. Jag letade som en galning men ringen var borta. Sen åkte vi hem och typ åt diverse onyttigheter, kollade på filmer och mådde skit hela dagen. Jimmie ringde sin bror (för det var tydligen dit vi åkte på natten) och frågade om han hade hittat min ring och det hade han! Yey! Så jag hoppas att det är rätt ring, och att jag får tillbaka den idag. =D

Idag har det inte hänt så mycket. Sitter bara här och kollar på "Vänner", det avsnittet när dom ska åka till Vegas och hälsa på Joey, Chandler och Monica's årsdag och Rachel kommer på att hon kan gå omkring naken när hon har lägenheten för sig själv. Haha. Vänner-nörd. =D Sen skall jag ner till momma och äta. Hoppas det blir nå gött. ;D

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

"-jimmy kan du stå på två ben??"
HAHAHA! =D

2008-03-16 @ 16:10:25
URL: http://theresesilen.blogg.se
Postat av: nathalie

HAHA! Det var ju det roligaste på hela kvällen!
-Vart gick Jimmie nånstans då?
Simone:Inte fan vet jag! *gå därifrån*
haha.. ojoj :)

2008-03-16 @ 17:39:13

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback