Helgen

Japp. I helgen var det "Gnarp Festival" i Norrfjärn'! XD
Far drog hem två jobbarkompisar, eller egentligen hans chefer då, två tvillingar från Stockholm med piercingar lite här och var och en besatthet av HammarbyIF och Dylan. Dom bestämde att det var festival hemma hos oss, hahaha! Fan vad kul det var, bara att lyssna på dom var helt ofattbart roligt! Hahaha, dom hade med sig gitarrerna i högsta hugg (dock kunde dom bara tre noter XD ) och i sitt band "Armband" hade dom skrivit en låt som gick ungefär såhär: "JAG ÄR DET ENDA ÖVERLEVANDE ABORTBARNET! MIN MAMMA ANVÄNDE KLORIN, JAG ÄR SÅ FIN, MIN PAPPA ÄR EN NÄCKROFIL!"  Något sådant tror jag XD Fast det enda man behövde höra var :"JAG ÄR DET ENDA ÖVERLEVANDE ABORTBARNET!" Hahahahaha!!  Och gitarrspelet var mest "slå-allt-du-orkar!" Hahaha! Guitar Hero contest för hela slanten också. Måste säga att jag sparkade stjärt. =D  Så fick jag presenter också, en handduk med "hammarby" tryckt på, (vit och grön då såklart!) Sen satt jag barfota i soffan, "har du inga strumpor?" Så fick jag helt plötsligt ett par "HIF" strumpor påkörda på foten XD  Var på pizzan också; "Ehmm... 6 pizzor tack." Hahaha!
Jaaa då, det var kul det.

Nu sitter jag och försöker plugga men det går inge bra ;)  Jimmie försöker tvinga mig att städa och tvätta. Hahaha. X)

\\
Over and Out
 

Kommentarer
Postat av: monie

hahahahahahahahahaaaaaaa! jag läste:
Nu sitter jag och försöker plugga men det går inge bra ;)
Jimmie försöker tvinga mig att städa och flytta. Hahaha. X)

XDDD

2008-03-10 @ 17:39:51
Postat av: Simoone

Hahahahahahahahaha!! Ja, det med XD

2008-03-11 @ 15:41:17

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback