Fredag idag

Haha! Jag insåg nyss att när vi var ut i helgen så var det ju "schlagerkväll" på stadt. Hahaha! Jag undrade jag också varför det var en massa schlagermusik. Hahaha! XD Ojojoj.
Idag så bestämde jag mig för att ta tag i kuhi, men ack! Jag har varken papperen eller bilden här. Var är de? I donno.
So, för att sammanfatta dagen hittills : Gröt med hallonsylt, trafikplugg i minsta laget, säng, popcorn, -198 kr.
Och detta, igårkväll såg jag den...! Ja, det finns inte ord... Dåligaste, filmen. Jag kollade inte ens klart på den, det gick bara inte. Haha, dock fick jag mig ett gott skratt.
Jag/vi kollade på Scary Movie, ettan, innan också. Hahaha! Alltså. XD  "Who's is it Bobby? Who's is it!? Wraaaaah, WRAAAHHH!!" Hahaha! Jag kan inte rå för det. Jag skrattar varje gång. XD Å, jag minns ScaryMovie-tiderna nere i Sörfjärden. Jag (haha, jag skrev "Jan" först ist för "Jag"!), Nathalie och Mia! HAha. "The mad-cow - Muu motherfucker muu! The camel-toe! Ritttsch!" Ahahahahahaha!!

Ojojoj =)

That's all for now

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Mia

Aaaaaah! I can't help it either.. :P VARJE gång jag ser camel-toe så skrattar jag ihäl mig :P Åh, det var så jävla kul :P

2008-03-08 @ 12:11:00
URL: http://mialundholm.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback