FourteenOhFuck!

Ja, kollade på 1408 igårkväll och shit! Inte visste jag att den skulle vara läskig! Jag sitter och funderar nu om Christoffer hörde upp till sig när jag skrek! X)  Speciellt när han som "det handlar om" står i fönstret och vill ha hjälp och vinkar till killen mittemot, också vinkar han tillbaka EXAKT lika som han(!). Sen ser han någon bakom denna med en yxa eller något om ska hugga honom så vänder han sig om så står den bakom honom också!! AAHHHHH!! Psykfilm! Men den var bra. "I was out! I WAS OUT!!" Ojojoj.
Nu sitter jag och kollar på Mtv, "top 10 Britney" Hahaha. Det var antigen det eller "Capish" på femman. Å gud vad jag skrattade åt det förut en dag! Jag såg den där killen som ska vara programledare och herregud vilken människa. Hahaha! "Jag väntar på dig... Du behöver inte ringa... Men om du vill... Så ring mig... Jag väntar..." Haha! Bra där.
Ja, och idag skall jag följa med Malin in till piercaren. Sitter och hoppas på att busskortet ska fungera men det är knappast troligt.
Nej, nu skall jag gå och äta frukost tror jag. Hejhej  =)

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback