Suck

Idag har varit helt... ?
Jag har haft "nästan migrän". Typ flutit ut och in ur migrän, tror det är vädret =/ Dozed of och nu är jag också skittrött, dock ska jag hålla mig vaken tills bussen går 00.50. Suck. Jag vill sova.
Missade helt teater gathering också... Gah..

Fast förmiddagen var helt okej faktiskt. Jag var ner till momma och testade balklänningen och den är jätterbra! Plus att jag får låna mormors pärlor =) Glömde ju bort att jag vilja ha matchande pärlörhängen och halsband, och så hade mormor ett halsband! =D 

Ne, nu ska jag kolla klart på filmen på tvn. =)
So long.

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

uscha jag får oxå ont i huve/migrän när det är dåligt väder... =/

2008-06-12 @ 09:39:11
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback