Klappat å klart!

Japp. Var nyss på "Snäckan" (Ja, jag vet att det inte heter så längre, men vadå "Värdshuset 17 rum och kök" ?) och hade "personalmöte". Blev lite smått nervös när chefen satt och snacka "Ja, men ni vet, som vi gjorde förra året" Och jag satt där som ett stort ? Menmen, det fixar sig nog.
Något annat som jag hoppas har fixat sig är tågbiljetter! Malin!! Jag hade pusslat och fixat, men då kommer Malin "Men jag jobbar till 19.30 på onsdag" !!!! Men va fan! Ja, hoppas hon har fixat dem iallafall för annars jävlar.
Och allt är betalt och klart! =) Och jag har batterier i spelarn! =)  Weehoo =D Nu måste jag bara tvätta... Orka vara ännu ofräschare än vad man blir liksom. Gah. Får åka ner till papa och tvätta för jag tvättade slut på tvättmedlet hos Jimpan i midsommar och pappas tvätmedel luktar mycket godare än vårt. =)

Men hej Peace and Love snart!

=D

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

vadå för jobb?

2008-06-25 @ 09:42:49
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

På "snackan" i harmånger

2008-06-26 @ 07:13:48

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback