Hmm

Vet ni, vad jag vet? Jag vet att människor ljuger. Nej! Jag lovar, det är sant! Jag vet det! Det är inte något jag bara säger liksom "Ne, jag vet att du ljuger" Utan jag vet faktiskt människor som ljuger mig rätt upp i ansiktet. Dålig stil -om något.
Måste bara kolla om Jimmie håller på att dö i duschen! Det låter förskräckligt konstigt där innifrån!
...
Haha! Nej, han höll inte på att dö! Han sjöng. Han sjöng "like a virgin" för att vara mer exakt =D "Jimmie... Spydde du på toan nyss?... Eller sjöng du kanske?"     
"Jag sjöng 'like a virgin' för du har sjungit på den hela tin!"
  Hahaha!
Idag sa mamman min något bra till mig: "Vad duktig du är." Haha, varför då? Frågade jag, "Ne, men du donar och fixar med tillexempel körskolan och allt, själv." Haha, mamman då  =)

Men nu måste jag ladda mobilen, stackarn håller på att dö. =)

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, och det lät vackert? =) Idag hade jag halkbanan! ;P

2008-06-11 @ 13:25:16
Postat av: Shajmone

Haha! Ja, det lät ... "vackert". ;) Ja,just ja! Vare kul? Gick det bra =D

2008-06-11 @ 14:06:47
Postat av: nathalie

Nja, inte så kul som alla sagt :P Det gick bra att bromsa för "älgen" :P för då var jag sist ut och hade sett hur dom andra gjorde. sen var jag först ut på det andra så det gick lite sämre men det gick det å =)

2008-06-11 @ 18:31:54

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback