För jag har tagit studenten

För jag har tagit studenten
För jag har tagit studenteeeeeeeeeeeeen!
Fy fan vad jag är bra!!
XD

Ja! Det har jag faktiskt! I fredags. Jag kan inte fatta det själv!
Vi hade champagnefrukost hos Joel och det var awesome! Hur mysigt som helst! Och roligt!
 (Hahaha!) Champagne och jordgubbar!

Sen drog vi oss upp mot skolan där fika, betyg och tal i aulan väntade. Sen väntade vi, på att få gå ner till glysis. Så småningom så gick vi ner till glysis, jag fick min skylt =D Och vi vandrade mot Borgaparken! Jag fick hur mycket som helst om halsen! Det var nallar och blommor och blombuketter! Och en kaka av Malin =D
Sen blev det hövagnsåkande runt Hudik med studentsång =D
Sen åkte jag hemåt och fick mer blommor och åt jättegod middag! Sen på kvällen blev det utgång då. =)

Sen på lördagen var det ju bal! =D Och det var skitkul! Helt perfekt kväll må jag säga!
Dock började den inte så bra när jag skrapade upp hela hälen när jag stängde dörren på den (klantjävel! XD) och blodet forsade. Jag tyckte jag också att det som om jag hade klivit i något blött, men det struntade jag i för jag var så stressad! Tills jag skulle få på mig skorna! Då såg jag att det var blod över hela hälen! Och att det hade kommit på klänningen! Men som tur var så var det bara på underkjolen och tyllen. Sen drog jag på ett par tre plåster och tröck ner foten i askungeskorna. Då märktes det ganska snabbt hur jag skulle gå under kvällen må jag säga! XD Efter ett tag skulle jag kolla hur det stog till (vi knäppte kort då) när jag ser att det har blött igenom plåstren! Ahh! Så jag spenderade bilturen in med att torka blod. Menmen! Väl inne så skulle vi knäppa kort och jag hade ingen aning om var så jag rann omkring som en toka och frågade var jag skulle "Högst upp!" Jaha, tack! Så jag fick halta mig upp och hann att ta det nedrans kortet! XD 
Under kvällen så blev det dock bättre i foten och jag fick skavsårsplåster av Carro, tack! 
Vi åt middag, Malin höll ett rörande tal :"Alla vill ju åka i vår epatraktor, för blir det ju hålligång" Hahaha! Men talet som slog alla andra var ju när Justin friade till sin flickvän Karin! Det var så fint! =D Jag har aldrig varit med om ett frieri förut! 

Sen gick vi upp och dansade vals =) Det var också kul! Första dansen fick såklart min kavaljer för kvällen, Malin =) "Åh, Min lilla apelsin!" "Åh, min Askungen!" XD  Sen gick vi ner och drack en sväng, dansade, gjorde allt möjligt. Sen satt vi oss i några fotöljer och pratade skit, sen drog vi upp till Köpmanberget. Det var skitkul! Johannes var typ den roligaste då! Hans sko hade gått sönder och sakerna som han sa! Priceless! "Hallå! Alla! Är det nån som har en mamma eller pappa?!" Hahahaha! XD Och "Nu har jag prövat med allt! (för att få ihop skon) För det första: AhlgrensBilar! För det andra: Ögonskolim!" Hahahaha!! Ojojoj! Och ett utbrott: "Äre nån som har trälim med sig!?" Hahaha!

Det var en skitkul kväll som jag kommer att minnas för livet!  =)

Tack alla! Tack alla i Es05a! Jag har haft det sktibra och skitkul med er i dessa tre år! Ni är underbara! Vi är underbara! X)  Tack! <3

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

har du inga bilder från balen ? =)

2008-06-17 @ 17:32:50
Postat av: Therese

ja precis vad jag tänkte fråga!!! =)

vill ju se klänningen din... och alla andras =D

2008-06-17 @ 21:42:29
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Moh, ! Haha, jag vill inte lägga ut dom XD

2008-06-18 @ 17:57:44

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback