Åska

Ja, idag väcktes jag av att det åskade ute! Ojojoj. =) Men det var värsta mysigt! Jag gick på ica i regnet (hade såklart inget paraply!) och handla lite frukost/lunch, sen satte jag mig och kolla på Hitta Nemo =D "För du får ingen mat, nejnejnej, Du får ingen mat, nejnejnej, Du får ingen mat för Du ska BANTA!" Hahahaha!! XD
Och igårkväll kunde jag absolut inte somna! Fy fan vad irriterad jag blev då! Klev upp och kolla på tvn, inte för att det fanns något bra att titta på, sen gick jag och la mig igen efter några timmar. Sist jag kollade på klockan var den typ kvart i fyra . Suck. Men jag är ju ledig så jag sov till typ halv ett. Inte sent faktiskt. =)
Ikväll vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Om jag ska ner till puben med Mia och kolla på fotbollen där, eller om jag stannar hemma och kollar. Men jag måste ju iofs ner till Sörfjärn idag och gratta momma för hon fyller ju år idag! =)  Grattis till henne! Och grattis till Eddie och Charlie som fyllde år igår! Grattis! =D


Hej!


\\

Over and Out


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback