Tisdag

Fan, dagarna bara flyger förbi! Det är redan tisdag och snart är det fredag = jobba. Suck... Nä, tänk inte så! Nu ska jag och Denisa åka ner på beachen tror jag. Det är ju soligt och så ute men det blåser ju! Gah. Försökte få tag på Jimpan när jag vaknade också: (Är så jävla irriterad för jag kan inte ringa nån för jag har noll kronor på mobilen!!) Stiger upp, går in (Gällsta) i huset och ropar -ingen hemma? Åker upp på Gnarp till Jimmie -ingen hemma. Åker mot Jimmies mor -vägarbete! Måste vända! Gah, hatar o slösa bensin! Denise ringer -"åka på stranden?" JaJa. Ok. Så nu är jag tillbaka i Gällstis igen =)  Ringer till Jimpis från Denise's (som var home all along =@) mobil och kan knappt prata med han för det var så dålig mottagning (ännu mer irriterad) "Jag är i Sundsvall och köper blablablaablablaa och blabla till bilen, har du städat efter dig?" Vadå städat?! Jag bakade kladdkaka igår för jag tänkte vara snäll men han kom aldrig hem för han spelade data så jag åkte hem till Gällsta och jag hade städat! "Men det var smulor överallt" Seriöst! Jag blir galen! Jag kan fan inte ens lämna lite smulor (betoning på lite) på bordet så får han nå fel och säger att jag inte städar efter mig! Var tacksam för att jag bakade iallafall! GAH! Idiot.
Hahaha.

Jaja, men nu ska jag ner på stranden iallafall.

=)
Hej!

 \\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback