JA!

Som man kanske har hört -ryktet sprids ju fort på byn- så har jag körkort nuförtiden. =D Japps, sanning. Det är helt sjukt kul! Och jag får låna papis bil tills imöra -kväll =) De är och campar, jag var också där en sväng men jag måsta ju åka för jag ska (är) och hälsar på mami och sen ska jag upp till Jimpan en sväng och skjutsa honom för jag har körkort!!!! =D Alltså, jag är så jävla glad för detta!  Ja! Just det, anledningen till varför jag måsta åka nu var för att jag tänkte vara här en stund och så innan jag ska lägga mig för jag ska faktiskt upp och jobba imorgon bitti =D Och jag ska ta bilen till jobbet. =D
Och jag och Denisa var i B-sjö imorse, jag skulle till tandis, fick en ny tid för äckeltant-med-vårta-i-ansiktet hade inte tid för mig så länge (Jag såg på schemat att hon skulle ha rast 09.45 men jag fick inte komma in förrens 09.30 så that's not my fault beatch). Sen drog vi in till Sundsvall -Birsta- och handla lite skit också.  =)  Det sjuka med att jag får köra bil själv helt lagligt är att det känns så naturligt. Haha! =D
Ahh... Jag är så värd detta. =)
Hej så länge
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

GRATTIS =D

2008-07-04 @ 20:53:09
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: monie din mamah!

ahahhaha vet du vad jag drömde inatt! xD Jag drömde att du hade skrivit ett sånt jaghartagitkörkort-blogginlägg så när jag gick in idag så blev jag förvånad att du inte hade skrivit! xD HAHA!! Älskis! Fetstolt överej!

2008-07-04 @ 23:08:27
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/
Postat av: denise

life is a highway (8)

2008-07-05 @ 22:04:30
Postat av: Shajmoonee

Haha!! Tack alla!!! Och Ja, life IS a highway! XD Ska skriva ett inlägg senare men jag har inget internet at home, sitter hos Jimpis parents atm. =) Kramar!! =D

2008-07-07 @ 13:00:42

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback