Suck

Idag är jag less. Less på allt. Varför? Ja... Därför. Less på plugg, inte veta vad man vill, att konstant vara pank, att vara deppig, att banken är den mest diaboliska platsen någonsin, att människor bryr sig om vad andra tycker, att bara jag inte kan göra någon skillnad hur jag än försöker!

...Men jag tänker fortsätta att försöka ändå, för det kan jag visst det!
=)

What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just anoter one of your plays
You're the pretender!
What if I say I will never surrender?

So who are you?

\\

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har startat en ny blogg där vi kommer driva med modet, läs den gärna och rekommendera den till dina vänner! Du skulle inte vilja hjälpa oss med designen?

2008-01-20 @ 15:41:52
URL: http://foj.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback