Sallaaaad

Nu ska jag bara äta sallad hädanefter.
Nej, smoothies!

Men tydligen så ha Malin fått körkort! Grattis! The pressure is on, säger jag bara... X)
Vet inte riktigt vad jag skall göra... Gå på ica och handla bär. Mmmm bääär (beer)... Haha.
Bwah! O inte har jag tvättat idag heller som jag lovade igår. Ehe.. =)
Menmen. Ooo! Hoppas att jag får pengar imorgon! Hoppahoppashoppas!

Idag satt jag + lillasystern och kollade på någons hår när hon sa "Jag vill också ha sånt hår! Nu måste jag klippa mig!" Men ICKE sade jag! Swooosh, så hade jag stylat till hennes frilla till perfektion! X) Hon insåg helt enkelt inte möjligheterna. Det är typiskt mig, jag kan kolla på någon och få värsta visionen om hur jag kan "styla" dom, men när jag själv ska fixa till mig så nada, kaputt. Ja men så roligt.
Hej

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

När har du uppkörning då? :)

2008-01-25 @ 06:21:53
Postat av: Anonym

Inte bokad än!

2008-01-25 @ 13:17:26
Postat av: manin

tack simone, känn ingen press..
annat vore det om du vore den sista i klassen.. hahahaha..

2008-01-29 @ 21:58:21

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback