Houlk

Ja, nu ligger jag här i soffan och mår som ett as. Allvarligt, det känns som om jag vore bakis! Varför? Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Jag drack ju inte ens i helgen. Snorig, trötta, rinnande ögon. En obeskrivlig smärta i magen, det känns sådär som det gör precis innan man måste springa på toa och prata lite med porslinet.
Skrivit svenskan faktiskt! Dock inte hela, men jaja. Jag ska nog inte gå imorgon ändå om jag mår såhär. Har på det suttit och kollat på Satc, men det är Veronicas fel! Haha X) Bara för att hon har suttit och tjatat om att hon fick alla säsonger i julklapp. Så nu växer shoppingbegäret ännu mer. =D Men vadå, vem vill inte ha en egen lägenhet i New York med utsikt över Central Park?  ;)
Nej, nu skall jag hem och äta pannkaka tror jag, om jag får ner något. Tjockpannkaka. =) Sen ska jag på ica en sväng tror jag och köpa bär. Mmmm...Bäääär. Frysta, kalla, goda bääär.
;)

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har oxå börjat kolla på SATC!
Det är ju så bra! =P

2008-01-22 @ 17:41:02
URL: http://theresesilen.blogg.se
Postat av: Monie

jag är också dödssjuk!:( fucking hell!!!!!!!!!!!!

2008-01-22 @ 23:18:50

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback