Hhåååkejj

Ja, jag erkänner. Jag är faktiskt ganska rätt så bra. Haha, typiskt Malin "Du ser ju faktiskt ganska rättså bra ut idag!" Okej, lite överdrift men i princip. Way to go on the confidence boost! X)
Jag erkänner också att jag är nog den sämsta på att hålla en grudge. "Hålla en grudge"? Kan man säga så? X) Men faktiskt. Om man ska vara "sur" och hålla någon på halster så ska man väl inte direkt ringa upp personen i fråga och prata? Jag är mer: BRÅKA! - Hej då! - Vänta och se om den ringer upp (så jag kan skälla mera), annars ringa upp och skälla. - Ringa och fråga om vi ska hitta på något.
Haha, men i några fall så "lyckas" man kanske. Ojojoj, jag har faktiskt inget att skriva så jag sitter och hittar på en massa saker. Klockan är nu 22.30 och jag ligger inte och sover, Oh-My-God! Med Janice's röst från Vänner. Men när ska man egentligen gå och lägga sig? Men ah! Sluta skriva Simone, det är bra ändå, man måste inte skriva om obetydliga saker som sin egen läggning höll jag på att skriva men jag menar förstås läggdagstid. Haha, "läggdagstid" Kan man skriva? X) Anyways... Jag skall skriva svenskan, jag lovar! Jag bara... orkar inte. Haha. Nej, men ärligt så förstår jag inte vad hon vill ha ut av mig, förutom min kropp såklart...  Haha! Men verkligen! Sluta, just stop it. Nu är det bra.

  • Jag är inte störd, jag lovar.
  • Min svenskalärare utnyttjar mig inte
  • Och jag ska gå och lägga mig nu

/Bortse från texten ovan/ 


\\
Over and Out
X)


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback