Thischdag

Idag var jag på "Noliamässan". Kom just hem faktiskt. Jag fick lite bra info ja, men jag vet fortfarande inte vad jag skall göra. Jag tänkte såhär när jag var där "Vad ligger längst bort?" Och då såg jag "Plugga i Lund!" och tänkte att jaa. Så vi gick dit och kollade och hon vi pratade med var riktigt trevlig och berättade en massa. Så, Lund, Gotland eller Uppsala står på min lista nu.
På tal om listor så sitter jag och skriver min packalista och to-do-list nu. (Simone+listor=sant) Sen måste jag faktiskt packa på riktigt. Fast tvätta först. Mewe! Italien om två dagar!
HAHA! Skitfanockså! På vägen hem till lägenheten nu så tyckte jag att jag såg Sabina gå framför mig så jag tänkte  "Hmm, varför såg hon mig inte. Hon ska nog till Trimin tror jag". Så jag joggade till andra sidan vägen, fram till henne och slog henne på axeln. När jag vände huvudet åt höger såg jag en väldigt förvirrad tjej som pratade i mobilen - inte Sabina alltså! Gosh. Jag sa "Oj, jag trodde du var någon annan!" Sen såg jag att Frida gick bakom mig så jag sprang bak till henne och gömde mig i skam. "Jag trodde det var Sabina!" Utbrast jag högt och beklagade mig över att jag alltid ska göra sådana saker. Hahaha!

Wellwell

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

HAHA :D

2008-02-19 @ 18:36:04
Postat av: Sabina

Haha! Klockrent :D

2008-02-20 @ 22:43:04
URL: http://sabinapantzare.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback