=)

Ja nu sitter jag här, vaken. Jimpan sover så jag har fördrivit tiden med att rita på paint. =) Jag har "paintat". Haha, lite vitsig där. Och jag sitter och mumsar på mina hjärtan som jag fick av Jimmie på alla hjärtans dag. Han var så gullig den dagen. Såhär var det att jag var ju i Gävle och kollade på Tintomara. Sen när jag åkte hem så åkte jag till Jimmie. Där låg det en ask med sådana hära hjärtan då och en nalle ovanpå dem och sen en lapp där han hade skrivit asgulliga saker till mig (han låg och sov). =) Jag är så glad att jag har en sådan mysig pojkvän. =)
Nu tror jag att jag ska gå och sno en cola av min mysiga pojkvän ;)
image8
Simone Paintat ©

X)
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Naaw! Vad sött! :) Jag vill också ha en såndär nalle! :D

2008-02-17 @ 12:40:15

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback