Noooo! Not the ear!

   Hosthost! Bläää. Hoppas jag inte blir sjuk nu då! Ont i halsen, ibland ont i öronen -inte öroninflammation snälla, jag orkar inte! Och nu sitter jag och hostar. Blä.
   Fy fan vad irriterande! Jag och Jimmie har bråkat precis hela dagen! Blir uppehåll då och då på typ en kvart sen är det igång igen! Jag blir tokig! Håll käfteeeeeeeeen! Vill jag bara skrika åt han ibland! Nedrans pöjkvasker. Lyssna på mig, jag har rätt, hela tiden. Bra.
   Hahaha! Jaja, nu åkte han iväg och köpte frimärken, det är väl bra tills han kommer hem igen. X)
   Iallafall så ska jag jobba fem idag/kväll. Känns som allt jag skriver om är jobbjobb men jaja! Blir en "kortis" idag, är väl hemma kring nio (eller midnatt för om jag skriver nio blir det nog förseningar etc) hoppas jag, kan bli tio. Undrar om jag ska jobba imorgon? Egentligen hoppas jag inte för då kanske man skulle ta och fixa någonting att ha på sig på nyår? Det börjar liksom närma sig ;) Det löser väl sig.
   "Visste du att man kan köpa hårdbröd på lösvikt?" Haha! Dagens skämt av mig när jag gick med två skivor (sånna där runda stora) hårdbröd i handen. XD Jimmie's comeback var den vanliga: "Du är ju sjuk du." Hahaha, jag tyckte det var kul iallafall.
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

nej du får inte bli sjuk, bombardera med c-vitamin, kan jang o ja allt :) haha. Såg även att man kan köpa sallad på lösvikt idag haha.

2008-12-29 @ 22:17:43
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback