I've made up my mind

   Ikväll blire' utgång =D Nu ska jag duscha, fixa ihop en liten outfit-for-the-night, försöka få Jimpan att gå på affären åt mig och sen ta bussen in till pre-party med Malinno, Moni and the rest. ;)  Kul att träffa alla! ååå! =D
Jag satt och kollade på Grekland -aka Grekis- fotona och jag höll på att skratta ihjäl mig! Hahaha! Okej, nu ska jag dela med mig lite av dem, som jag typ aldrig gör =D (Have in mind att vi var typ wasted all the time):

The infamous Hak-photos!

Therese ville inte vara med, hahaha!

First blood! Vi inser att alkohol är bällitt och att Therese ser ut som en crack-whore på alla bilder!


Retardation


Bara så underbart härligt -och salt!


Haha! Mona, du är för härlig =D


Jag vet inte hur många "Lindingöööööö!" Bilder och filmer jag har!
Hahaha! Naaaw  =)

Varför? XD

Vad sa jag om Therese på bilderna? XD

Påväg till favorit-StrandCafeét för att bränna!

Hahaha! Kolla in tanten bakom mitt huvud! Måste bara berätta om en annan tant som låg längre ner. Hon hävde upp benen i luften och bresade sina rynkliga ben och försökte kolla in sin rumpa (?) Vilken en stund senare hon klappade gott. (?!) Hahaha!

Oj, tiden flyger iväg! Jag har hur mycket foton som helst känns det som, men jag har sparat den roligaste till sist! Jag ligger halvdöd på golvet av skratt varje gång jag ser denna bild!
HAHAHA!

Mona, jag älskar dig ändå. Hahaha!! "Grandma want's a beer! God damn it." HAHAHA!!

Heej! XD

\\
Over and Out


Kommentarer
Postat av: Therese

haha hon ser nästan ut som susanne svedin =)

2008-08-29 @ 17:21:34
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: mona

HAHAHAHAAAA JAAAH!! Äntliggeeeennn!!:D:D <3<3 good times good times! Syns snart gumsiii!:D

2008-08-29 @ 19:14:23
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/
Postat av: Simone

Hahahaha!! XD

2008-08-31 @ 13:41:26

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback