Fierce

   Jaa. Lite oblogg nu ihelgen, men jag har inte haft någon tillgång/lust/tid. Kräftfisket började bra, slutade hemskt. Jag var chaufför hela kvällen typ... Suck. Och det var inte kul. Aldrig igen.
   Igår var jag nere i Norrfjärden för lite häng med småsystrar. Lite kräftskiva blev det på kvällen och Jimpan kom och hälsade på och jag + han + Denise kollade på "She's the man". Hahaha! Roligaste på hela filmen: "Does he have your number? :1-800 Beatch! Hehehe"  Hennes min då, hahaha. Fultryne.
   Idag har jag slappat, åkt NyGolfen (haha) med jimmie -fick soppatorsk- hahaha! Kollat på ProjectRunway, "maraton". Är hela den säsongen i repris eller är det "nya" avsnitt? Jaja, jag vet redan vem som vinner ändå, såg han på 'Leno härom månaden, och ja -han är Fierce  ;D Hahaha! 
   Oh! oohohoh!! Jag har en ny mobiil =D Hahaha, den är fierce! Helt bra. =) Ganska stor dock, men awesome kamera =) 5mgpx =O  ;D 
   Nu skall vi hyra en film och myyyysa (och inte bråka) och ha de gött. =)
P.s jag ääälskar att ligga i sängen och läsa!

Heej!

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Neeeeeeej! Jag ville ju inte veta vem som vann ju! :P Jädrans! haha. Mah, jag vill också ha en ny mobil =)

2008-08-24 @ 19:22:33
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Hahaha! Men jag har ju inte sagt ju! ;D

2008-08-25 @ 10:12:47

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback