Åter igen...

... Väcks jag av mina drömmar. Pju. Jaja, nu är jag vaken iallafall, orkar inte skriva om dom. =)
  I tisdags var jag och Denisa i S-vall och did some serious shopping! =) Det var kul. Sen kollade vi på bio -SATC såklart! ;D Sen åkte vi hem. Det var en bra dag det =) Det var Denises "födelsedag" (hon fyllde år den elfte och jag tänkte åka in med henne då, men då blev det krångel och så, så då sa jag inget och åkte in senare ist) då fick hon det av mig =) Och jag fick ett par gratis skor =D på Skopunkten är det ju alltid "ta 3 betala för 2" så Deinsa köpte 2 och jag fick slänga in ett par som jag vela ha =D Tackar tackar lillasyster. =)  Och grattis i efterskott! =D

   Njae, jag undrar jag om man ska ta och koka sig lite gröt.  =)

Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback