25te!

Jaa, idag börjar alla i skolan. Men inte jag. Och guess what, jag tänker inte deppa för det! 'Cause I'm fabulous and fierce och jag fick löning idag! XD Och alla vill anställa mig. Jag får samtal milsvägar härifrån om fantastiska jobberbjudanden med 650 kronor/timmen och valfri betald ledighet -whenever I please- och... Nej. Det är faktiskt inte sant... Jag började ljuga där vid att alla vill anställa mig. Men jag känner mig fierce! Och, -ja, jag vill åka till Norge! Måste bara tänka ut hur man kan kan slippa betala 5000kr i hyra när man delar med tretton andra...  Hmm. Jag har ett gammalt kylskåp som jag skulle kunna ta med (tydligen gillar de inte att inkludera kyl och spis i lägenheterna i Norway) men hur ska det fraktas? Kan man ta med det på tåget? Hmm, ska genast ringa SJ och höra.

   Nu ska jag gå och vara social med min mamma -hon ska köpa kyckling åt mig- och fortsätta hetsringa frisören, jag måste klippa mig NU. Jaha, nu for hon ? Mamma alltså, inte frisören. Jaja. Hej ändå!

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: mona

hej^^ Jag har inte hört av malin på hela helgen men förhoppningsvis ikväll.

Igår blev jag anklagad för att ha tagit Erik och Ulfs "plats" i lägenheten tillsammans med nåt jäkla knull..? Jag blev helt pissed!xD

Men du vill med till Tönsberg? eller bara till Norge? För du är jättevälkommen med oss! Eller.. du måste med oss!xD haha! Puss!

2008-08-25 @ 13:02:46
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback