Sontakk

Japp. Helgen har gått fort. I fredags var jag med Thess och Nathalie och kollade på talang. Sen kollade vi på "Saw 4" (inte 5 som Therese skrev på hyrkvittot =D ) Sen visade vi Therese en film. "Bilkraschen", hahaha! ( Den där bilen som kör sen kommer det fram ett freak som skriker på rutan, "Ghost car" på youtube). Hennes min då var obetalbar! Hon liknade en gammal tant som såg ogillande på något med hakan indragen. Hahaha, svårt att förklara!
Sen igår (lördagen) blev det Sundsvall - Birsta. Vi lånade Jimpans bil så jag fick köra =) . Sen var jag bara hemma. Skönt. =) Gick absolut inte på bergegårn. Körde fyrhjuling ist. =D Alltså, det är typ det roligaste!
Idag har det bara varit mys på någe vis. =) Nöjd är jag också med håret ( mamman hjälpte mig att färga det i fredags), känns bra.
Är dock lite äcklad efter att ha sett Linus fot. Helt blå, och då såg jag bara ankeln typ. Stukad, säger dom på sjukhuset i Hudik, för dom hade ingen som kunde röntga den: "Och inte kan vi ta hit nån bara för att röntga din fot". Jävla idioter som inte kan någonting. Lägg ner sjukhuset då för fan, ingen idé att gå dit iallafall. Då åker jag hellre till Uppsala eller... Skåne, om de kan göra det bättre.
Ah.
Jaja.
Kollade resultatet på högskoleprovet mitt också, dock hann jag inte skriva upp alla mina svar när jag gjorde det, så jag väntar nog tills det riktiga resultatet kommer.  =)
Dagen skall nog spenderas med filmtittande en sväng tror jag. Ah, jag vill grilla! Har värsta grillplanerna till sista april =)  Grillat kött och majs + potatisgratäng/sallad + a cold one + White Russian´s  =D

Ojojoj, nu blev jag hungrig =) .
Fick ett suprise besök av Bernt + Isa nyss också. Haha. Ska nog vara lite trevlig och dricka lite kaffe nu.
Hej.

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback