Söndag - fortfarande

Moh. Var nyss på pizzan med Aim. =) "Hej, flickor. Hej, flickor ? HEJ FLICKOR!" JA! Hej!  XD Och fy vad det stank svett på pizzan! Hahaha! Det kom in två vuxna och en liten pubertalpojke och jag tror det var de som bringade svetten. "Pubertalsvett!" Utbrast jag i bilen på statiol.
Och nu har typ den senaste timmen spenderats i Mias (mammas) bil med buktalning med Doris, godis, och kväljningar. Hahaha. Och panik så fort det kom en bil "Ah! Vad ska jag göra! Jag står i vägen!" Varpå mia startade bilen men flyttade den inte en cm. XD  Ojojoj. X)
Men nu skall jag göra nått annat. =)
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, jag tror det var äckel-gubben bakom. Lillen var ju så ung så han har säkert inte utvecklat några svettkörtlar än! HAHAHA! Tjockisarnas dag!

2008-04-27 @ 19:24:42
URL: http://mialundholm.blogg.se
Postat av: Simone

Hahaha! true, true.
X)

2008-04-27 @ 20:51:11

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback