Skoldag?

Drömmer om smärtor, vaknar i smärtor.
Jag låg och vred och vände mig, somnade och vaknade var femte minut, osv,  klockan fyra-fem imorse tills jag klev upp vid åtta och duschade. Sen somnade jag om till klockan tio, för att ta elvabussen in. Kommer in till skolan, får veta att jag missat trummor och bång med Kalabalik-Grabbarna som JAG var med och fixade hit! Fan vad sur jag blir!  Jävla as. 
Jag kom nyss hem,  jag tog 12.15 bussen hem. Ja, that's right. Jag åkte in, sen hem direkt och det finns ingen som kan säga att jag inte får göra så.
Det är min dag det, so far -skit
Nu skall jag svulla baguette och läsa metro.


\\
Over and Out


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja, du missade verkligen nått! trummkillarna var SKIT bra! och SKIT roliga! =)

2008-04-02 @ 18:11:36
Postat av: Mia

Åh! Dom var så JÄVLA bra! Lätt det bästa uppträdandet i Bromans historia :P Snygg som satan var dom också ;)

2008-04-03 @ 18:23:32
URL: http://Mialundholm.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback