Partyparty

Ah! Jag är utmattad. Att konstant underhålla italienare är inte den dans på rosor det utges att vara!

Kom nyss hem från "party" i Mona och Johannas lägenhet. Kan man tänka sig, en liten etta packad med italienare! Och då menar jag packad. Dom hade fortsatt festen ut till trapphuset såg jag på vägen till bussen, och det var jackor och skor överallt. Hahaha. Tog bussen hem då som sagt, skrattade åt en lite full Johannes, och somnade nästan mot slutet när vi skulle av. Haha, suga musten ur mig! X) Innan det bowlade vi, =D Jag tycker att det är skitkul att bowla! (Även fast jag bara har gjort det två gånger, varav den första var i Italien och den andra denna). Dock förlorade jag, men det var inte poängen! Poängen var att om det hade delats ut stilpoäng så hade jag vunnit! XD
Sen käka vi pizza, Mikki tyckte den smakade annorlunda men "not to bad". Hahaha =)
Sen imorgon drar vi till Gävle for som serious shopping! Jag vet att jag inte får, men I can't help myself! I need party shoes for saturday and my "new look"! Haha. + Att jag ska köpa en skinnjacka. Bah! De blir dyrt det här! Men den skall jag dock inte köpa imorgon.
Ja, just det. På lördag blire' förmodligen utgång. Italienarna åker hem nio på morgonen, så då äre fritt fram för party. X) Nu när jag har skrivit det så blir det säkert att jag ba "Nee.. alltså jag är trött.." Men icke! Vi får väl se, sa gubben som var blind...  =)
Sova!

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback