"Min italienare! ..."

Japp. Nu är hon här. =) Michaela har kommit till Sverige och bor i min lilla stuga var hon trivs mycket bra, säger hon själv. Just nu är hon dock i Stockholm med resten av Italienpacket. Skönt att ta det lungt en dag säger jag då. ;) Det konstanta uttrycket i skolan är "A, men min italienare då!" Följt av en kort liten berättelse om vad hon/han tycker/inte tycker om det och det, osv. =)
Jaa. Imorgon tänkte vi ta med dom till IKEA. Yey, haha. Sen på torsdag blire' bowling skulle jag tro. Och på fredag shopping i Gävle hela dagen och sedan "tacobuffé och konsert" i skolan på kvällen. =) Sen, på lördag morgon, tar dom sitt pickochpack och drar iväg hem till Lucca igen. =/
För i övrigt så är jag i desperat behov av en klippning. Nu startar internationella "Ge-Simone-pengar-till-sin-klippning"-Dagen. Pengarna kan ges i form av kontanter till mig personligen, eller sättas in på mitt konto. Your choice. Tack på förhand.

O, köp inte "Rasberry goes Peach goes Fusion!"- tuggumit på ica i Hudik. Det blir snuskigt och stelt på en gång.
Sara på körskolan ringde nyss på bussen också och sa att dom hade raderat alla mina test. Va?! Sa jag. Hahaha! Men sen sa hon att det såg bra ut och att hon skulle höja "godkäntgränsen" och så skulle jag göra om it again.
Snart så =)

Tack o hej!

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Skulle du inte spara ut håret till studenten? =)

2008-04-08 @ 15:53:58
Postat av: Mia

Heja heja Enomis!

2008-04-10 @ 18:59:47
URL: http://mialundholm.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback