Shopping :(

Ja, idag blev jag tvungen att stanna kvar i Hudik när lillasystern åkte in och skulle shoppa slut på päningarn. Jag fick bli jeansslav och jag tror jag hämtade och lade tillbaka sjuttiofem par jeans! Men tillsist hittade hon ett par, thank god! Sen gick vi vidare och ännu en gång fick jag "leka" slav. Där blev det en klänning, en t-shirt, en väst och ett par leggings. Men haha, min systers shoppinglista på min blogg.
Ja, men jag vill också shoppa!! Mah!! Jag har inga pengar... Men när hon har nått sitt första mål så skall hon unna sig ett par nya byxor!, Minst! En cardigan skulle också sitta fint...Hmm.
Menmen, vad skall man göra.


Pank


\\

Over and Out







 

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback