Helgen

Ja, i fredags satt jag och MiaMarie hemma i Jimpans lägenhet och drack öl. Vi satt där och ville parta, sen kom vi på att vi skulle in på krogen. Då blev vi veliga (Nej jag har inga pengar, Men jo skitsamma! Men nej, men jo!! etcetc) så vi lät musiken på tv bestämma åt oss när mobilerna hade svukit och sagt: 1"Nej", A "Nej". Haha, sen tog vi allt som dom sa i musikvideon posetivt. Det sprutade vatten, det tog vi som "Ja, men det är ju sprit, som vi ska dricka, vi ska ut!!" Men vi insåg då att klockan var 21.30 och bussen gick 21.55 från stationen. Vi måsta skynda oss till statiol och ta ut pengar, och det gjorde vi. Precis när vi ställde oss vid busshållsplatsen då kom bussen! Wow, eller hur? Väl i bussen delade vi på en flaska vin, väl i Hudik gick vi till Mia och bytte om sen drog vi till Bockarna. Hahaha, väldigt rolig och spontan kväll må jag säga! Hahaha, två människor bjöd oss på öl. Haha, gamla "män", vi tog ölen, sen gick vi. Moahaha. Och dans blev det hela kvällen. =D
När klockan närmade sig två så gick vi och stal pizza av Björne på zapatas. Där var också Mona (Hon var ju såklart på Bockarna också!). Marie stack iväg och skulle fixa efterfest, och det var det sista jag hörde av henne. Jag, Mona och grapparna gick hem till Moni och åt pizza och chips istället. Och tittade på film. Hahaha, det var kul. Hahaha, jag höll på att skratta ihjäl mig åt Kåt-Mona på vägen hem! "Men jag vill Simone!!!" Hahahahaha!!! 

Nästa morgon åkte jag hem till Gnarp och tog ett långt, skönt bad. Sen slappande framför tv:n hela dagen. Inte så värst bakis, mådde bara inge bra. Skulle ut på Stadt, men mådde som om någon slagit mig i magen med ett slagträ. Men Mia hörde inte av sig heller. Och jag är pank. Hah.
Fan vad öde det var när jag klev upp på morgonen och skulle gå till bussen. Nästan ingen i Hudiksvall på en lördagsmorgon. Hade somnat vid 5 på fredagsnatten kanske, så jag somnade ganska mycket när vi kollade på Sagan om Ringen hemma sen  ;) 

Idag så har vi städat lägenheten och nu sitter jag här. Ska ner till morfar och äta farsdags-smörgåstårta. =)

See jo!

\\

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha! Äldre män. Jag var på Stadt, men såg inte kjol-mannen :P Ja, hoppas att det är okej, jag deckade nästan på en gång! Fan va kul det var i fredags :P

2007-11-11 @ 18:11:49
URL: http://mialundholm.blogg.se
Postat av: Therese

"Men vi insåg då att klockan var 21.30 och bussen gick 21.55 från stationen."
En fråga; Vilken station?
Det finns väl ingen station i Gnarp!? =P

2007-11-12 @ 10:47:24
URL: http://theresesilen.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback