Bah!

Nu har jag nyss diskat ett berg med smutsig disk! Mest glas för det finns bara tre tallrikar här. ;) Och jag har gjort franskan. Pju. Jag har ont i ryggen. Aj.
Å! Imorgon kanske jag får reda på hur det gick på matteprovet :S Hoppas det blev godkänt!! Annars ska jag slå någon hårt.
Har lånat en bok idag, den verkar bra =) Och idag hade vi kulturhistoria. Är det bara jag som tycker det är roligt? Haha, undra om det är något fel på min klass? Läraren sa iallafall såhär : "Ja, nu har vi haft grupparbete och det gick ju sådär. Men när jag står och föreläser så sitter alla såhär!:D(ler)". Hahaha.
Idag, nyss, gick jag på banken och tog ut mer pengar till körlektioner :/ Jag vill inte att mitt körkort ska bli dyrt!! Jag har inte råd!


Men haha, nyss på bussen så klev en kärring på vid bergesta tror jag. Först hörde jag ingenting, men sen så började hon typ gråta när hon pratade i mobilen. Jag trodde först det var någon liten snorunge som pratade med sin mamma om att hon inte fick äta godis varje dag typ. Men sen hörde jag hur hon sa typ : "Ja, jävla karlar! Jag trodde jag hade dig iallafall!" Hahaha, jag kunde nästan inte hålla mig då. Vem fan sitter på en buss och pratar/skriker och gråter? Mahahaha
Jag kanske låter ond men... Det var ju kul! ;)
=D

Jag tror starkt att limevatten är bra för själen. =)Det påminner om Biarritz också. Fan, jag är ju hungrig... Och det finns ju inget att äta. Inte vågar jag mig hem heller för mamma frågar var hennes skärp är! Hennes skärp som jag lånade och tappade! Bah! Hon kommer med största sannorlikhet explodera... Ojojoj, varför är jag så klantig? :) Heh...

\\

Over and Out, don't kill me mama!

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback