Hej?

Ja, det är väl lika bra.
Nu har jag också skaffat blogg, lite sent ute i denna hyperyra som varit över dessa bloggar men men. =)

Idag då.
Idag har jag vaknat i en stuga på campingen i Sörfjärden. Jag, Amanda och Marie gick till stranden och badade.
Vattnet var hur skönt som helst!
Eller jag och Amanda badade, inte Mia, hon låg med Johans kalsonger på stranden och solade på Rasmus tröja.  -"Kossa kossa, säl säl!"


Igår festade vi till det lite och badade näck på kvällskvisten.
Amanda sjöng kareoke så att alla grät -i förtvivlan.
Det hände mycket men på något vis minns jag inte vad.

Slutsumman är iallafall att jag är überless på överkänsliga människor.

Dagens quote: "Jag ska bli nunna!"  Hahaha, -Mia när väntan på pizza blev för lång och kåtslaget slog till.

//

Over and out

Kommentarer
Postat av: =)

Wow! ;)

2007-07-26 @ 18:44:38

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback