Ta av dig...X)

Japp. Igår var jag till staden Sundsvall och handlade. När jag kom hem och skulle ringa och kolla hur mycket pengar jag hade kvar så hade jag lika mycket som när jag for. What? Men det dras väl någongång snart eller efter nyår antar jag. Sen satt jag och Jimpan och kollade på tv hela kvällen. Simpsons, Family Guy, Dodgeball och Scrubs! Sen ringde vi upp Linus som nyss hade lagt sig (haha) och så åkte vi in till Max och käka. Haha, Linus satt bak och sjöng typ hela vägen in till Sundsvall. Det började med att vi satt och pratade, sen på något vis kom vi in på att det var någon på "Fråga Olle" som måste ha skor på bröstet för att det skulle gå för honom. Sen började jag sjunga "Ta av dig skorna..." Haha. Sen efter ett tag började Linus komma på sin egen låt. Den gick ungefär såhär: "Klä av mig naken, visa bakdelen, för dina kompisar.." Hahahahahaha! Fy fan, fuljävel! XD  Sen kom det fler och fler verser.
Sen åkte vi hem och lekte namnleken i bilen, hahaha, "Damaskus!"  "Damaskus?... S... Damaskus är väl inget namn!"  Mohohoho.
Nu tänkte jag ta bussen in till stan igen... Men det skiter jag i. Ska höra med mama om vi skall åka ner till Sörfjärden en sväng och gå med vovven där.  

Wellwell cykelställ.

Bye    =)

\\

Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback