Söndag

Japp, nu är det söndag. Är kulturhistorian gjord? Nope. Läst mer svenska? Nope. Men jaja. Jag ska. Så småningom. =) 
Just nu sitter jag faktiskt och tittar på "Janice Dickinson Julspecial". Hahaha. Att titta på när hon försöker diskutera saker som hon inte har en aning om är som små ögonblick ur min värld. Som tillexempel när jag fick förklara för Amanda vad ett industrisamhälle var. Eller den gången vi diskuterade "The Big Bang" på nyår, och efter ett tag kommer Nathalie "Vadå? Big Ben?" Mahahahaha! X)   Ahhh. Love to you. ;)

Helgen har för i övrigt varit lugn. Julklappsshopping igår. Köpte till alla som skulle ha, utom Jimpan då för han följde ju med. Försökte smygköpa, men det misslyckades. =)
Och nu skall min kära mor komma upp med lite mat och sällskap till mig. =D  Jimpan är ute och kör fyrhjuling med tha gang. Å! Jag kom precis ihåg att jag längtar till anglingen för då ska vi ut och grilla korv och dricka etc. med hjulingarna! :D Eller hur Nathalie? ;D

♥Längtar till julen!  Mys med tända ljus och alla juldofter i huset! ♥
\\

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

JA! Det SKA vi! :D haha. Pär kommer inte ihåg att han lovade det. HAr du frågat jimmie nå mer? :)

2007-12-10 @ 06:14:09

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback