Rastlös

Ja. Igår så gjorde jag ingenting. Satt och kollade på film. Prata med Thess en sväng på ica, hon skulle kanske komma sa hon men det gjorde hon inte! Fy faan!! Haha, nej då. Jag förstår att hon var trött. Jobbat i 12 timmar och knapra pencilin, I don't blame you! Idag har jag pluggat lite kulturhistoria men fan vad mycket det är att skriva! Sen åkte vi ner till momma och moffan och åt. Gott. Sen nu har jag varit på "spa-grejs" hos Mandy. Och imorgon ska jag till MiaMarie och äta tårta klockan ett. Haha PRICK! För mamma hennes fyller år! Grattis!! Men jag har inga pengar så hon får ingen present. ;D  Då hoppas jag att Nathalie kommer och hämtar upp mig så vi kan gå tillsammans =) 
Nu är jag så jävla rastlös och vill åka in på krogen! Sitter och småsuger på en öl. Fy fan. Jag gillar absolut inte det här med att vara pank.
Jaja.

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag kommer och plockar upp dig jag! :D Kanske vid halv ett eller nå?! :P

2007-12-16 @ 11:50:58

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback