Måndaaaaakk

Blöö. Nu har jag suttit med den nedrans kulturhistorian sen klockan två/tre!! Och än så länge har jag bara samlat ihop information! Gosh! Alltså, det är så mycket att göra. Men det ska bli gjort!
Skulle handla julklappar idag, men det finns inget i Hudik!! Jag orkade inte åka buss till Sundsvall, så jag fick väl lov att plugga istället då. Bra. Gjort. =)

Idag på teatern fick vi reda på att Mona hade lärt Eva att säga kuk. Mahaha. Det var ganska roligt faktiskt. Eva: "Ja, jag brukar inte säga...Det ordet!" Hahaha. Jag gillar mina teaterlärare. Ibland. X)

\\
Over and Out -Goodnight.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hudik suger.. Finns fan ingenting där. Sundsvall på torsda! ;P

2007-12-11 @ 06:09:20

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback