Julmat

Japp. Var hos famma och faffan och åt julmat idag. Gott. Heh.
Men! Imorgon gäller det! Julafton. Ju närmare den kommer desto mer opepp blir jag. Haha, jag borde vara "Gah, jag kan inte sova!" Men allt har fuckat sig idag. Nån har jävlats med datorn min så det första jag får göra när jag kommer hem från farmor är att fixa ljudet på datan, som egentligen inte alls var sönder, det var bara det att någon hade bytt plats på alla kablar därbak. Blöö. Fick ett litet damputrott när en massa skitgrejer var ivägen, slängde bara en kartong i väggen dock. ;D
Haha.
Och bara så det blir sagt, jag hatar när folk frågar mig om körkortet! Vad fan ska man säga då? "Ja, det går bra. .. ..."  Vad mer kan man säga då? Vad vill ni av mig! X)

JULAFTON NÄSTA!!!!!!
Ska nästan bli roligare att ge klappar till the famillia än att få. Nästan. Haha, nej men jag är konstig på det viset. Det känns liksom...bra? att ge bort saker. Hahaha. Hoppas alla gillar sina saker. Boyfrienden också. =) Ska ner till mormor och morfar och äta sen också tror jag. Tradition. =D Det gillar jag faktiskt. =)

Julklappar, Klappträ Hahaha, FarbrorFreddy kan vara ganska rolig ibland han.
"Ellerhur Simone?"   "Ja visst. (vad sa han?)."
X)

\\

Over and Out  God Jul!! =D

Kommentarer
Postat av: Therese

jag håller med om det där körkortet ;)

2007-12-25 @ 18:07:48
URL: http://theresesilen.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback