Haha!

Jag kom precis på att jag har skrattat som en galning ihelgen!
När vi var och handlade julklappar så gick vi in på H&M, då tittade jag mig omkring medans jag fortfarande gick. Helt plötsligt när jag ska gå, tar det stopp!? Hahaha, det visar sig att jag har gått in i en spegel. Hahaha! Sen hör jag Jimmie bakom "Vad gör du för nånting? Hahaha". "Inget!" sa jag, och försökte hålla mig för skratt och gå som om inget hade hänt.
 Sen var vi på pizzan, och då jag skulle ta min pizza så körde jag in tummen i pizzan! Haha, pizzasnubben bara stod där och väntade på att jag skulle ta bort tummen och ta pizzan riktigt så han kunde gå. Hahaha!! Sen när vi kom hem så fick jag psyk och skulle gömma mig för Jimmie innan han kom ut från köket. Jag stod och tittade mig omkring och hade precis tänkt att "Ja, under bordet i hörnet!" Hahaha! Då kom han in och tittade frågande på mig, men också som om han hade kommit på ett barn stjäla polkagrisar ur godisskålen. Det var iallafall så jag kände mig. Sen frågade han åter igen: "Vad håller du på med?" Men världens flin. Hahahaha. Fan också. XD

Scary Movie 2 på tv4Film nu. X)

\\

Over and Out

Kommentarer
Postat av: schwebajna

Haha, vad är ditt fel liksom?

2007-12-11 @ 21:38:25
URL: http://sabinapantzare.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback