Alla som inte dansar är våldtäcktsmän

Hahaha, soundtracket of the gympa today.

Blä, igår hade jag körlektion med bläStoffe, bläää. Gick bajsdåligt. Bläääää. Jag ogillar honom skarpt.
Och nu så kom Linus in och förstörde min PrisonBreak koncentration så jag började nät-shoppa istället. Tantjäveln vars konto jag skulle ha satt in pengar på skickade ett arg mail "Nu har det gått för lång tid! Be nån hjälpa dig om du inte kan själv!" Jo, jag kan kärringjävel, men det är lite svårt när hon på banken säger att kontonummret som du gett mig inte ens finns. Sen skickar du ett mail där det står "Jo, jag vet. Alla har problem med mitt konto. Men testa det här kontonummret.." Sen så fick jag det som funkade. JA! UNDRA VARFÖR ALLA HAR PROBLEM MED DITT KONTO, SENILA KÄRRINGJÄVLASVIN NÄR DU SKRIVER FEL KONTONUMMER!!  DITT SATANS JÄVLA AS TILL SATMARA!!!

Pjuu, skönt att blow off some steam.   =D


Toodeloo!

\\

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Mia

HAHAHA!

2007-12-06 @ 13:06:04
URL: http://mialundholm.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback