Och en lista över dagen:

När vaknade du imorse?
Svar: Klockan 09.00!

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar: "Bröööl, kaffeeeee.."

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar: Jag ringde jobbis och hörde om lite tider :)

Vilket humör är du på?
Svar: Bra humör, hungrig som en varg börjar jag bli dock! Ska plocka i mig något så inte humöret börjar tryta!

Vad har du på dig just nu?
Svar: Leggings, t-shirt/klänning, tjockare tröja över. Lite 'mysfin'.

Har du ont någonstans?
Svar: Hahaha! Lite i magen -träningsvärk, haha.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar: Ååå.. Kyckling och avocadosallad m. hemmagjord vitlökssås! Mmm! :D


Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar: Bänsiiin!


Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar: ..."Shake it shake it baby Ooo ooo!" ;)
 
Så kände jag mig igår, "ooo ooo!" :D
 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar: Hängde med biancis.. uhuuuu! MISS YOU! 

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar: Dear Universe, Can you tell me... no wait. I don't know if I want to know..? ;)

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback