I want a dog!

Åå, vad jag vill ha en vovve ju! :D
Vore så kul!
(Men jag har ju inte tid med en vovve just nu..)
 
Denise har psykat mig, haha! Hon skickar länkar typ "Kolla på den häääär hundeeeen!" Hahaha! X) (Kan du skaffa en vovve någongång Denise så jag får mysa med den! ;) )
 
Nu har jag suttit och googlat en massa bilder på vovvar:
Var helt inne på att skaffa en chow chow (inte påriktigt, utan i den dimensionen där jag tror mig ha tid för en vovve ;) ). Men så läste jag mig till att den rasen kan vara agressiv, inte passa som 'familjehund' med barn osv. Men det är väl upp till hur man uppfostrar hundarna -det tror jag stenhårt på, en hund blir inte bara agressiv av sig själv, diciplin osv tror/tycker jag absolut är nödvändigt. Men eftersom jag aldrig haft egen hund kanske det inte är bästa rasen för mig. ?
But they're so cuuuute!
 
Sen har jag blivit inne på en liten hund, mops! Hahaha! Var helt anti små hundar förut, men de är ju också hundar! En svart mops vill jag ha isf :)
Sööööööt! :D
 
Men jag kan ju inte komma ifrån att jag vill ha en maffigare hund som orkar.. gå ut och gå! Haha! Kommer alltid tillbaka till min fina, trogna ras. Ska jag skaffa en hund så ska det nog vara en Eurasier :)
Så sjukt fina hundar! Och snälla, familjevänliga och sååååå sööööta!! :D Love them!!

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha ;-) Jorå inom en snar framtid så.

2013-01-23 @ 22:03:27
URL: http://denisea.weblogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback