Hej igen!

Helgen har varit bra! Åkte till Therese som fyllde 25 i lördags! Grattis igen! Haha, ojoj, gamlo X) ;)
Det blev ett kort besök denna gång (fre-lör) med bakning, vin och white russians ;)

På lör hann jag med en spelkväll med en del av familjen hos farbror Niklas och Anna :) Superkul! :D Haha! "En kändis..hmm.." "FREDDIE MERCURY!!" Hahaha!!! XD Internskämt ;)

Igår åkte vi och kollade på Denise och mackans nyrenoverade vardagsrum! SÅ FINT! Blev genast avis! ;) Mysigt och varmt, Denise har en stil med brun/beige/turkost som är så fint där!
Senare åkte vi tillbaka till dom med pizza medköpt, och så spelade vi lite tp ;) *Addicted to playing boardgames* Japp!


Hann även med en färgning av svallet igår! Det är så skönt med Therese, haha, hon: "Men, har din färg tvättats ur lite eller?" Efter jag frågat otaliga i min omgivning om det inte ser urtvättat ut (men fått 'neee dååå' till svar) X) Så jag fick som jag ville och kände ;)

Nu ska jag käka lite..brunch? Haha. Har faktiskt klivit upp för ett bra tag sedan, men inte käka nå! ;)

Hittade mitt andra par glasögon nyss, "Just ja!" Haha ;)


Kommentarer
Postat av: Simone

"Måste" inte ha glasöga btw, men det är skönt när man kör bil på kvällssidan etc för jag är lite...lå..närsynt, eller vad det heter när man inte ser perffa på långt håll ;)

2013-01-21 @ 12:09:11
URL: http://Simoned.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback