Go'dag! :)

Idag väcktes jag av ett buller; "Va? Vad?! .. Jimmie? Vad är det som händer?!" Hahaha! X) Det var någon som knackade (bankade) på dörren, det var Linus och Edvin X) Jag trodde huset brann eller världen höll på gå under, "vad är det som låter?!?" Haha, yrvaken ;)
 
Har fått leka med en liten Edvinooooo idag då! Så följde jag med dem på en prommis hem, sen gick jag vidare hem till mig igen. Träffade på mackan&dackan (Marcus&Denise, haha!) utanför ica, och bjöd hem dom på kaffe.
 
När vi kom innanför dörren så var Jimmie arg. Haha! Nä, men ett försäkringsbolag håller på jävlas med honom, och säger att han inte ens ringt dom ?!!?? Alltså, vad är detta? Får man bara göra så? Alltså kan man ringa och säga "Hej, försäkra min bil." tex. Så säger dom "Ok!" Men sen så gör dom det bara inte. ? Vad är detta?
Men jag försöker ju lära dem -don't mess with me, jag ger mig fan inte! ;) Jäklarns var arg jag blir.
 
 
Annars då? Jo, ska åka och jobba en sväng snart, stängning då.
Var på träning igår, hade inte tänkt åka (visste inte ens om det) men Denise fick med mig ;) Det var rätt skoj faktiskt :) Men jag är ju lika varje termin, börjar -går några gånger -lessnar. Haha! Det är så.. tråkigt på ett vis, haha. Och så är det sån konstig stämning där inne? Typ som om man inte får eller inte vill  prata för.. att man är rädd att det ska höras? Jag vet inte, alla får samma sinnesstämning liksom. Jag vill ju att det ska vara kul att träna! :D Inte för att man går dit för att snacka men.. jag kan ju aldrig hålla käft. HAHA! HAH.
 
En störig grej är när jag tränar 'med höften' dvs. typ ligger på rygg och 'cyklar' med benen, eller gör magövning -häver benen upp och ner (och upp och ner..) -då låter höften/benet, liksom 'klookar'. Typ 'klook-klook'. Så gör det ont. Kände det idag när jag var ute och gick också, blev kall så gjorde det ont. Haha! Agda 93 här igen.. Men ja, jobbigt ju! Lika mitt vänstra knä, knicker och gör ont om det blir 'överansträngt' eller vad man säger. Det vet jag är från fotbollen, när jag spelade, det var inga snälla matcher.. Haha! Nerå ;)
 
 
Ja, men nu ska jag fika korvmacka och kaffe innan det är dags att åka till jobbis!
;)

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback