En lista "2012"

En liten lista över mitt år 2012 :)
 
 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

  • Började plugga distans,
  • Åkte till Therese i fjällen (haha! Alltså, huuur länge har vi inte pratat om en party-weekend hos henne till fjälls, men det aldrig blivit av?!?! p.g.a jobb som korsats osv. men 2012 was the year ;) ),
  • Innan det åkte jag till Hongkong i 2 veckor! I slutet av feb-början av mars. Det. Var. Så. AWESOME! Så jag smäller aaaav! Den absolut häftigaste  platsen ever! Kommer föralltid vara tacksam att vi fick möjligheten att bo där "på riktigt" eftersom 'plastfamiljen' (Biancas moster+fam) bodde där! Och att vi 'hann' åka dit, för nu har de flyttat 'hem' till Sverige :) DET var den största och bästa händelsen of all tror jag nog!
 
 
Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Jag skulle vilja ha mer 'rutin', fast inte så tråkigt som det låter. Men mer jobb, och möjlighet att hitta på roliga saker och utflykter :)
 
Vad var din största framgång?
Att jag jobbade arslet av mig X) Och resan till HK känns liksom "win!" :) 
 
Hur skulle du beskriva din stil i år? 
Svart, kjolar, leggings, stora smycken, accentfärger+svart, VÄSKOR, nytt :)
 
Vilket datum kommer du alltid minnas?
Jag tror man kommer prata om "Ja, men världen skulle ju gå under 21/12-12! Hahaha!" några år framöver ;)
 
Högsta önskan just nu?
Önskan? Hmm. Nej, jag ska se till att det händer ;)
 
 

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback