Soff-brööööl!

Men alltså!
Jag är helt inne på att köpa ny soffa, varför? Jo -för jag blir tokig på vår lilla! Såhär ser läget ut idag: soffa 2-sist, fotölj och fotpall. Vad jag vill ha: Stor liten tresits divansoffa, fotöljen och pallen. Ska det vara så svårt? X)
Hittade en soffa, men tror ni folk som lägger ut annonser på blocket svarar? Näääää! ;) Blocket-bröööl!
Allt jag vill ha är mer plats för min rumpa! Och sälja väck denna 2-sits, hojta om någon är intresserad! Eller om någon har en "stor liten divansoffa", helst ljusgrå eller beige, till moi! Så -nu finns mina planer out there.
Och med "stor liten" menar jag, stor nog så när folk kommer hit så kan man sitta mer än två i den utan att behöva sitta i knä på varandra, men liten nog att passa vardagsrummet här hemma. Blir lite jobbigt med en såndär stor dubbel-divan, för det vore ju trevligt att kunna använda balkongdörren liksom, plus att fotöljen + pallen fortfarande ska får plats (min fotpall/I löve! Vi ska aldrig skiljas åt!).

*Perfect soffa come to meeee!*


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback