Happy new.. :)

Design! Puss påre' mi'sommar! ;) Glad är jag och ny design kommer här!
(Nej, 'skarvarna' blev inte alls som jag ville på bakgrunden, men det skiter jag i för jag gillade den så mycket!) ;)
 
 
Ikväll var jag hundvakt :) Jag, Denise och Amanda gick med lille Sebbe på en prommis! Sen lekte vi här på baksidan! Haha ;) Inte bara med hunden, vi testade lite games for tomorrow you know! ;) Nu är jag hemma, hunden har blivit hämtad och jag är supertrött faktiskt. Nu ska jag gå och borsta gaddarna sen ta och mysa ner mig bredvid min Jim :)
 
  ("Bild från arkivet" Puss! ;) )

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh jag är såå nyfiken vad ni lurifaxar hittat på för "lekar" (eller vad man säger? :P)

Svar: Jaa, hehe :)
Simone

2012-06-22 @ 07:44:11
URL: http://nathaliesilen.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback