Sov nu lilla fyndare..

:)

Ja, jag erkänner -jag har handlat SJUKT mycket. På REA dock, det mesta iallafall! Haha. Men nu är det stopp. ..Efter imorgon. Haha! Nä, men det är ett par grejer jag hängt undan som jag verkligen inte vet om jag ska köpa. Ja, "hur svårt kan det vara?" kan man då kanske undra. Svaret är: jävligt svårt. För ja, jag kan erkänna att jag är nära nog en shopoholic X) Nej, inte riktigt. -Kan bara inte låta bli ett fynd! Haha! Fast jag har typ 700 koftor så vill jag köpa den där som är nedsatt till endast 100:- hahaha!
Intressant va!

Annars då? Jo, träffade Amandis idag :) Hon handlade lite snygga klänningar av mig på jobbe ^^ Sen åkte hon med mig hem. Jag åkte dock vidare sen och plockade upp Jim och mackan och åkte ner till fjärn där det var julbord uppdukat!! Mmmmmmmmyyyyyyyyssss!! Så. Gott. Mmmm! :D

Nu är jag så trött så trött. Klockan ringer 7 imorgonbitti så jag läre väl sova nu. Handla av mig i stan imorgon :) Öppet 10-18 och jag jobbar hela dagen! ;)



OCH! Så vill jag passa på att säga tack för alla fina julkort!! Har helt ärligt mina här hemma på köksbordet -oskickade å allt :( haha! ;) Typiskt, jag har inte hunnit helt enkelt! Tack igen! :)


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback