Möraaaan'!

Jag är lite sur nu!

Hej!
Bra start på ett inlägg va? Eller bra start på dagen överhuvudtaget? Haha.

Idag så klev
jag upp tidigt. Tidigare. Vid sju klev jag upp. Istället för åtta som alarmet var inställt på. Sitter och kollar på Vakna! och keso-brudarna var med idag, tycker de är duktiga! :) Men de var otroligt.. vill säga dryga, men det är inte det ordet jag söker..  De var så.. jag vet inte. Satt där och sa att "Vi är kontrollfreaks" och man såg verkligen att de var det, iallafall hon i rött. Sådana människor är oftast otroligt jobbiga, haha, iallafall av min erfarenhet. Haha. Alltså, de som tar det till det extrema, "Nej! JAG skulle gå på toa nu 18.45! Det planerade jag igår!" Haha. ;)

Ja, men
sur. Precis. Blev lite sur nyss men, jaja. Orkar inte. Känns som jag står stilla och runt omkring mig så bara.. ahhhh! Blir tokig.

Aja! Men hej!

\\
Over and Out

Jag skrev detta inlägg tidigare faktiskt! Men blogg.se låg nere så det gick inte ens att logga in.


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback